Sivut

sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Vietä täydellinen päivä...

"Vietä täydellinen päivä! Nauti, herkuttele ja ota rennosti"

Ai rentoutua pitäis? No eipä sitä jouda, kun minulla oli tänään työpäivä. Ja vieläpä ihan kamalan kiire päivä olikin.
Mutta onneksi vahinko otettiin takaisin neljän jälkeen, kun pääsin töistä. Sen jälkeen minua on hemmoteltu. Minulle on kokattu. Minua on lahjottu. Minulle on esitetty ja laulettu.
Mies kokkasi aivan ihanaa pepperoni- ja juustopitsaa. Saman tyylistä joita olen Italiassa syönyt. Maha ratkee kohta.

 

 Tämä läjä tässä on suklaafondanttia ja jätskiä. Kieli meinasi mennä mukana.


Poika on yhtä hyvä hortonomi, kuin äitinsäkin. Koulussa oli laitettu joku kukka alulle, mutta ei tuolta mullan alta kyllä mitään ole tulossa. Kaikkien muiden luokkalaisten ruukuissa näkyi jo kuulemma elämää :D Voi poikarukka :´)

Multaruukun kukan lisäksi sain muitakin lahjuksia. Perinteen mukaisesti uuden kesäsesonki-muumimukin ja kohta tilataan minulle uusi kamera! Jippii!!!
On sen hankkimista piiiitkään mietittykin!


Eilen oli myös kivaa ohjelmaa, kun käytiin katsomassa Kajaanin dancen kevätesitykset ja pojan ryhmällä oli myös yksi esitys. Voi hitsi että ne tanssiesitykset on loistavia! Tanssijat on taitavia, musiikit on mahtavia, valot ja puvustus. Kaikki!
Esityksiä katsellessa ei voi kuin nauttia. Ja piti minun pari kyyneltäkin tirauttaa :D
Tanssiesitysten jälkeen, kun tultiin kotiin, niin olikin vuorossa toinen esitys. Täällä oli nimittäin ukkonen, eikä mikään ihan pikku ukkonen ollutkaan. Aivan mahtava salamointi ja jyrinä!

Pojan ryhmän esityksestä
Kaikkien tanssijoiden loppuesitys






Tämmöistä täällä. Ihanaa äitienpäivän iltaa jokaiselle! :)

4 kommenttia:

  1. No ihanat hemmottelut! Ja ihana Aku Ankka =D

    Ukkonen pelotteli vaan teitä, täällä ei ollu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin mielestä :) Vaan olin kyllä sen työpäivän jälkeen ansainnutkin pikku hemmottelut! Meinasin ottaa pikku kettuiluna tuon kortin, kun olin just kaheksan tuntia juossut töissä pää kolmentena jalkana :D

      Poista
  2. Kiitos kun vinkkasit blogiini tyttäreni kuvan kopioinnista! Tuntuu ihan hullulta miten tuollaisia ihmisiä onkaan jotka jaksavat käyttää aikaansa sellaiseen kuin tämä joka oli kuvan kopioinut.. Ja näitähän on paljon! Huh huh...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä. Näytti siltä, että siellä profiilissa kaikki kuvat, niin lasten kuin koirienkin, oli kopioitu jostain blogista. Ihme touhua! :(

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...